سایت در حال بروزرسانی می باشد. بزودی با شما خواهیم بود.
آموزش نقش برجسته

ویدیو معرفی آموزش نقش برجسته

دوره آموزش نقش برجسته

نقش برجسته یکی از تکنیک های ساخت سفال است. این هنر دارای پیشینه ای 20000 ساله در فرهنگ های شرقی و غربی است. در این هنر اشکال روی یک سطح حکاکی می شوند و به صورت برآمده از سطح نمایش داده می شوند.

آموزش نقش برجسته
از این رو، این هنر تبدیل به یکی از راه های آسان و البته هنری برای کسب درآمد شده. هدف ما از ارائه این آموزش انتقال تجربه به علاقه مندان و ایجاد درآمد بالا برای آنها است.

دوره آموزش نقش برجسته در قالب ویدیو تولید شده که شامل دو بخش عمومی و تخصصی می باشد. این پک آموزشی یکی از جدید ترین تولیدات موسسه سینمایی جعبه جادو در حوزه آموزش می باشد که توسط گروه هنری به نگار اجرا شده است.

فهرست دوره :

 

دوره آموزش عمومی

1- مقدمه
2- آموزش خشت زنی
3- آموزش چسب گِل
4- آموزش تک خشتی
5- خالی کردن پشت خشت
6- اجرا در حالت دو نَمه (3 قسمت)

دوره آموزش تخصصی

1- آموزش سبک انتزاعی
2- آموزش سبک سنتی
3- آموزش سبک باستانی
4- آموزش سبک کتیبه خط
5- آموزش سبک مینیاتور
6- آموزش سبک رئال (نقوش گیاهی)
7- آموزش سبک رئال (نقوش سازه)
8- آموزش سبک لعاب کاری

آموزش نقش برجسته

فلش ارسالی حاوی یک فایل راهنما با فرمت jpg و دو فایل با پسوند exe می باشد. خریداران محترم برای نمایش ویدیو کافی است روی فایلها با فرمت exe کلیک نمایند. ویدیو پلیر موجود در فایلها اجرا شده و ویدیو نمایش داده می شود (بدون نیاز به پخش کننده های دیگر). از لیست پخش ویدیو پلیر می توانید آموزش مد نظر را انتخاب و مشاهده نمایید. محتوای آموزشی موجود، کدگذاری شده می باشد و امکان پخش فقط با رایانه و در فلش مموری ارسالی امکان پذیر است. بنابراین برای جلوگیری از آسیب دیدن فایلها از کپی آنها جداً خودداری نمایید.

این آموزش در 2 فصل و 14 جلسه مجموعاً 645 دقیقه آموزش ویدیویی می باشد. علاقه مندان جهت آموزش و خرید این محصول می توانند به سایت جادو آموز مراجعه یا از لینک زیر اقدام نمایند:

  لینک خرید دوره آموزش نقش برجسته  

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟